مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:322023-05-28سياسي

امکان تبدیل رأی قطعی تخریب کمیسیون ماده 100 به پرداخت جریمه برای حوزه حمل و نقل شهری


در بودجه 1402 بندی مطرح شد که ساختمان هایی که دارای رای قطعی تخریب هستند، امکان بازنگری مجدد دارند تا در صورت امکان رای تخریب تبدیل به پرداخت جریمه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان محمد نورصالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امروز خادمان و سفیران حرم رضوی در جلسه حضور دارند که بابت این حضور متشکریم، همچنین جمعی از دختران فرهیخته شهر نیز با تاخیر یک هفته ای به مناسبت روز دختر و دهه کرامت در جلسه حضور دارند.

  وی با بیان اینکه در اصفهان دختران نخبه کم نداریم و تعداد افراد حاضر در جلسه امروز نمونه ای از این جمع بودند، افزود: امید است دیگر دستگاه ها نیز به این امر توجه داشته باشند.

نورصالحی بیان کرد: دهه کرامت برای کل کشور، شهر و شورا دهه پر خیر و برکتی بوده و امید است تا روز چهارشنبه شفاعت، دعا و زیارت امام نصیب همگان شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بند (ت) تبصره 6 قانون بودجه 1402 شهرداری عنوان کرد: در بودجه 1402 بندی مطرح شد که ساختمان هایی که دارای رای قطعی تخریب هستند، امکان بازنگری مجدد دارند تا در صورت امکان رای تخریب تبدیل به پرداخت جریمه شود که در این راستا شهرداری در مناطقه 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تبدیل رأی قطعی تخریب کمیسیون ماده 100 به پرداخت جریمه برای حوزه حمل و نقل شهری

امکان تبدیل رأی قطعی تخریب کمیسیون ماده 100 به پرداخت جریمه برای حوزه حمل و نقل شهری