مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 07:402023-05-31اقتصادي

از خاتون کرج چه خبر؟


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز با بیان اینکه برای مرمت پل تاریخی خاتون 9 میلیارد تومان نیاز است؛ گفت: امسال بیش از پنج میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته و مابقی هم سال آینده تزریق خواهد شد.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز با بیان اینکه برای مرمت پل تاریخی خاتون 9 میلیارد تومان نیاز است؛ گفت: امسال بیش از پنج میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته و مابقی هم سال آینده تزریق خواهد شد.

رحیم خاکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت مرمت پل خاتون اظهار کرد: طی ماه های گذشته برای مرمت این پل تاریخی دو مرحله مناقصه برگزار شد ولی کسی اعلام آمادگی نکرد و همین باعث شد درخواست ترک تشریفات مرمت به استانداری البرز ارسال و با این درخواست موافقت شود.

وی با بیان اینکه طی چند هفته گذشته چند بازدید میدانی از این پل صورت گرفته و وضعیت آن به دقت بررسی شده، توضیح داد: این اثر تاریخی وضعیت خوبی ندارد و به دلیل ناایمن بودن ممکن است برای مردم خطر ساز شود به همین دلیل مرمت آن در اولویت کاری میراث فرهنگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مرمت کار این اثر تاریخی انتخاب شده، تصریح کرد: پیگیر کارهای اداری برای آغاز عملیات مرمت هستیم و معماری هم که برای این کار انتخاب شده تخصص و تجربه کافی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خاتون کرج چه خبر؟

از خاتون کرج چه خبر؟