مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-05سياسي

قانون جدید انتخابات، جمهوریت نظام را نشانه رفته است


قانون جدید انتخابات نقش پوست خربزه زیر پای اصولگرایان را دارد که در صورت تصویب نهایی، موجب کاهش مشارکت شده و تبعات جبران ناپذیری را برای نظام به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با ایلنا، در واکنش به طرح تصویب قانون جدید انتخابات گفت: تعجیل و اهتمام مجلس یازدهم در تصویب یک طرح ناپخته و انقباضی با هیج منطقی قابل توجیح نیست.

مجلسی ها برای تصویب طرح قانون انتخابات بسیار عجله داشتند به قدری که گاهی جلسات دو شیفت برگزار شد، یا علیرغم اینکه مواردی از این طرح به کمیسیون ارجاع شد به سرعت اصلاح شده و به صحن برگشته و در دستورکار قرار گرفت تا این طرح را به انتخابات مجلس دوازدهم برسانند.

چیزی که جای تعجب و تامل دارد این است که نمایندگان محترم برای سر و سامان دادن به اوضاع بحرانی معیشت مردم و مشکلات اساسی تر کشور چنین همت مضاعفی نداشتند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم به رهبری گروهی اندک ولی تندرو در ماه های پایانی عمر مجلس، زمان و توان خود را صرف طرحی کردند که محتمل ترین نتیجه آن کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس دوازدهم است و این کاهش مشارکت منجر به افزایش فاصله مردم با حاکمیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جدید انتخابات، جمهوریت نظام را نشانه رفته است

قانون جدید انتخابات، جمهوریت نظام را نشانه رفته است