مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-04پزشكي

نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه مسئله ای بحرانی نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سرقت از دیواره فوقانی دستگاه رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، گفت: نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه مسئله ای بحرانی نیست.

- کرمانشاه- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سرقت از دیواره فوقانی دستگاه رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، گفت: نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه مسئله ای بحرانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قباد محمدی ظهر یکشنبه در پی نشستی به منظور تبیین و اطلاع رسانی قضایای اخیر سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) و بخش رادیوتراپی که با حضور مدیر پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه، یکی از اعضای هیأت علمی گروه فیزیک پزشکی، مدیرعامل و مدیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آخرین دوزمتری که در اردیبهشت ماه به منظور بررسی نشت و عدم نشستی صورت گرفت تیم بازرسی متوجه نشت اشعه و سرقت سرب ها شدند.

وی با تاکید بر اینکه از زمان تأیید نشت اشعه تا موقع پیشگیری مدت زمان کوتاهی سپری شده، افزود: آخرین دوز متری بدون نشت اشعه در آبان ماه سال 1401 صوت گرفت و در بهمن ماه به دلیل خرابی دستگاه بخش رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) این دستگاه خاموش و تعطیل بوده و پس از تعمیرات در اردیبهشت ماه دوز متری بعدی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه مسئله ای بحرانی نیست

نشت اشعه در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه مسئله ای بحرانی نیست