مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-09سياسي

هراس صهیونیست ها نشانگر عظمت جمهوری اسلامی است


امام راحل سه تحول بزرگ در ایران اسلامی، امت اسلامی و سطح جهان رقم زد که این موارد باید حفظ شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: امام راحل سه تحول بزرگ در ایران اسلامی، امت اسلامی و سطح جهان رقم زد که این موارد باید حفظ شوند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز 19 خرداد در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: حضور باشکوه مردم یک پشتوانه قوی برای نظام است.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور باشکوه، انتخاب آگاهانه و فرد اصلح برای پیشرفت و توسعه کشور بسیار مهم است، لذا مردم استان با حضور و انتخاب آگاهانه و با بصیرت بار دیگر ولایتمداری خود را نشان خواهند داد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به رونمایی از موشک فراصوت فتاح در 16 خردادماه با حضور مسئولان کشوری، تصریح کرد: تاکنون سه کشور آمریکا، چین و روسیه از این قدرت برخوردار بودند و ایران چهارمین کشور است که به این قدرت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: هراس صهیونیست ها نشانگر عظمت جمهوری اسلامی ایران و کار بزرگ مجموعه نیروهای مسلح بوده و این اقدامات و توانمندی های نظامی ایران بیانگر قدرت تهاجمی ایران است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مجموعه صنایع و خودروسازی در کشور باید از مجموعه نیروهای مسلح درس گرفته و کشور را از وابستگی نجات دهند، ادامه داد: امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس صهیونیست ها نشانگر عظمت جمهوری اسلامی است

هراس صهیونیست ها نشانگر عظمت جمهوری اسلامی است