مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-11سياسي

امنیت پایدار در مرزهای شرقی حاکم است


امیر سرتیپ آذریان درخصوص وضعیت امنیت در مرز های شرقی کشور گفت: هیچگونه تحرکی که در مرزهای شرقی ایجاد ناامنی کند وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از اختراعات و ابداعات طرح های لبیک تیپ 177 شهید نصر اصفهانی اظهار داشت: با استفاده از تفکر و تخصص نیرو های خلاق و جوان ارتش به اختراعات و ابداعات قابل توجهی در راستای اجرای طرح های لبیک دست یافته ایم.

وی افزود: اجرای طرح های لبیک بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا و تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش در راستای رفع نیازهای عملیاتی، معیشتی کارکنان و کسب آمادگی کامل این نیرو در شرایط مختلف از سال 1396 آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت: تاکنون 31 طرح لبیک در تیپ 177 شهید نصر اصفهانی ارتش که در تربت حیدریه مستقر است اجرا شده و این تیپ در اجرای طرح های لبیک به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است.

امیر سرتیپ آذریان درخصوص وضعیت امنیت در مرز های شرقی کشور گفت: هیچگونه تحرکی که در مرزهای شرقی ایجاد ناامنی کند وجود ندارد و متصور هم نیست.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق تأکید کرد: فرزندان ملت در نیروی زمینی ارتش و یگان های مرزبانی به صورت شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار در مرزهای شرقی حاکم است

امنیت پایدار در مرزهای شرقی حاکم است