مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-14سياسي

تبلور شوق مطالعه بچه های جوزان در میان کتاب های اهدایی خیر ملایری


امروز توسط یکی از اساتید دانشگاه و یکی از خیرین فرهنگی ملایر، 82 کتاب در عناوین مختلف به کتابخانه آیت الله شیخ شهاب الدین مصطفوی در دهستان جوزان اهداء شد.

- ایسنا/همدان امروز توسط یکی از اساتید دانشگاه و یکی از خیرین فرهنگی ملایر، 82 کتاب در عناوین مختلف به کتابخانه آیت الله شیخ شهاب الدین مصطفوی در دهستان جوزان اهداء شد.

دکتر ابوالقاسم جعفری، از اساتید برجسته دانشگاه، مدرس اخلاق و یکی از خیرین فرهنگی شهرستان ملایر در اقدامی ماندگار با حضور اعضای شورای جوزان 82 جلد کتاب در عناوین مختلف مذهبی، شعر و ادبیات، تاریخ، لغت، فلسفه دین و .

را به کتابخانه جوزان اهداء کرد.

مسئول کتابخانه آیت الله شیخ شهاب الدین مصطفوی دهستان جوزان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 100 عنوان کتاب به این کتابخانه اهداء شده است، مطرح کرد: با اهدای 82 جلد کتاب استاد ابوالقاسم جعفری، شمار کتاب های اهدایی در سه ماهه اول سال جاری به حدود 200 جلد می رسد.

آزاده کولیوند خاطرنشان کرد: این کتابخانه در سال 1371 تأسیس شده و در حال حاضر دارای 10 هزار و 971 نسخه کتاب و 350 عضو فعال است که آقایان در روزهای زوج و خانم ها در روزهای فرد برای مطالعه به کتابخانه مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلور شوق مطالعه بچه های جوزان در میان کتاب های اهدایی خیر ملایری

تبلور شوق مطالعه بچه های جوزان در میان کتاب های اهدایی خیر ملایری