مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-12اقتصادي

طرح توسعه تولید 5 برابری زغال سنگ طبس در دستور کار است


در حال حاضر میزان تولید شرکت پرورده زغال سنگ طبس 2 میلیون تن بوده که امید است با اجرای طرح توسعه آن را به 4 تا 5 برابر برسانیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت شستا گفت: در حال حاضر میزان تولید شرکت پرورده زغال سنگ طبس 2 میلیون تن بوده که امید است با اجرای طرح توسعه آن را به 4 تا 5 برابر برسانیم.

ابراهیم بازیان، یکشنبه شب 21 خرداد در حاشیه بازدید از شرکت زغال سنگ پرورده طبس و نیروگاه حرارتی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان طبس سهم عمده ای در تولید زغال سنگ کشور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مجموعه شهرستان طبس یکی از قطب های تولید زغال سنگ در کشور است، تصریح کرد: بیش از 70 در صد تولید زغال سنگ در کشور مربوط به طبس بوده و بیش از 70 درصد آن مربوط به شرکت پرورده طبس است.

مدیرعامل شرکت شستا با بیان اینکه زغال سنگ از مواد اصلی صنعت فولاد بوده و در فرآیند تولید فولاد جزو مواد اصلی محسوب می شود، اظهار کرد: این ماده معدنی مهم در دل این منطقه سالیان سال به ذخیره گذاشته شده و علی رغم اینکه کشورمان پر از معادن ارزشمند در بخش های مختلف طلا، مس، سنگ های معدنی و سایر موارد است، زغال سنگ ارزش بسیاری دارد.

بازیان با بیان اینکه آنچنان که باید و شاید از این ظرفیت چه در بعد اکتشاف، استخراج و همچنین زنجیره ارزش تولید حداکثر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه تولید 5 برابری زغال سنگ طبس در دستور کار است

طرح توسعه تولید 5 برابری زغال سنگ طبس در دستور کار است