مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-19پزشكي

آب آشامیدنی سمنان مطلوب و سالم است؛ مردم نگران نباشند


معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان گفت: آب آشامیدنی شبکه عمومی شهری در همه نقاط استان سمنان سالم، بهداشتی و قابل استفاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نتیجه آزمایش های روزانه کلرسنجی و سنجش مستمر کیفیت میکروبی آب سمنان، نشان از مطلوب بودن و سلامت آب شهرستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دارد و مراکز بهداشت استان سمنان و ناظران نیز تأیید می کنند که در هیچ جای این شهرستان ها، بیماری های مرتبط با آلودگی آب که ناشی از مصرف آب شرب شبکه عمومی آب آشامیدنی باشد، گزارش نشده است.

عباس دارایی،  معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان در این زمینه با اشاره به اینکه سنجش کیفیت آب شرب، با شاخص های میکروبی و شیمیایی (اعم از مواد معدنی، آلی و .

) تعیین می شود، بیان کرد: عملیات سنجش کلر آب به صورت روزانه و از نقاط مختلف شبکه عمومی شهری انجام می شود و آزمایش های مربوط به سنجش کیفیت میکروبی به صورت مستمر ماهانه و سنجش کیفیت شیمیایی از جمله میزان سختی و .

، به صورت فصلی و شش ماهه در همه مناطق انجام می شود.

وی گفت: اطمینان 100 درصدی به مردم شریف شهرستان های زیرپوشش دانشگاه (سمنان، گرمسار، دامغان، آرادان، مهدی شهر و سرخه) می دهم که آب شرب شبکه عمومی شهری در همه نقاط کاملاً سالم، بهداشتی و قابل شرب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب آشامیدنی سمنان مطلوب و سالم است؛ مردم نگران نباشند

آب آشامیدنی سمنان مطلوب و سالم است؛ مردم نگران نباشند