مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:162023-06-14اقتصادي

برق 12 دستگاه دولتی پرمصرف در شیراز قطع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا سلاحی در این باره اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات وزیران، ادارات و دوایر دولتی ملزم به کاهش 30 درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه در سال 1400 در ساعات اداری و کاهش 60 درصدی در ساعات غیر اداری (بعد از ساعت 13) هستند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح علاوه بر مدیریت بار مشترکین اداری، پیشگام بودن ادارات و موسسات دولتی و نیمه دولتی در مدیریت مصرف برق و ارائه الگوی عملی از خود بدنه دولت است.

سلاحی با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح تا کنون برق 12 اداره قطع شده است گفت: انتظار به حق شهروندان این است که دستگاه های دولتی در مدیریت بار باید الگو باشند.

مدیرعامل توزیع برق شیراز گفت: این طرح که از 15 خرداد شروع شده است تا 15شهریور ادامه خواهد داشت.

سلاحی افزود: تاکنون روزانه تا 15 مگاوات کاهش پیک ناشی از مدیریت بار توسط مشترکین اداری داشته ایم که امیدواریم با همکاری بیشتر ادارات و سازمانهای دولتی این میزان با افزایش تعامل به 25مگاوات افزایش یابد.

سلاحی خاطرنشان کرد: انشعاب برق اکثر مشترکین بزرگ اداری دارای کنتور هوشمند با قابلیت کنترل پذیری و فرمان پذیری است و بر اساس تنظیماتی که به صورت پیش فرض (30 درصد و 60 درصد) بر روی کنتور ها اعمال شده است، در صورت تجاوز از میزان مجاز به صورت خودکار اعمال مدیریت بار صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 12 دستگاه دولتی پرمصرف در شیراز قطع شد

برق 12 دستگاه دولتی پرمصرف در شیراز قطع شد