مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:512023-06-08اقتصادي

ایرلاین گرانفروش اعلام شدند + اسامی


معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری نام 10 ایرلاینی که به دلیل گرانفروشی مجوز پروازی آنها باطل شده را اعلام کرد.

- جی پلاس ؛ معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام نام 10 ایرلاینی که به دلیل گرانفروشی مجوز پروازی آنها باطل شده، گفت: فروش بلیت در فضای مجازی برای حمل ونقل هوایی حاشیه ایجاد کرده است.

تسنیم نوشت: به فاصله 48 ساعت ساعت پس از نقره داغ کردن 10 شرکت هواپیمایی داخلی به دلیل گرانفروشی و عدم رعایت نرخ های مصوب ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، حسن خوشخو معاون هوانوردی این سازمان به تشریح اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی بازار حمل ونقل هوایی کشور پرداخت.

وی با یادآوری این که طی 2 روز گذشته مجوز پرواز 10 شرکت هواپیمایی معراج، ساها، وارش، تابان، زاگرس، کیش، سپهران، ​کارون، آتا و فلای پرشیا به دلیل عرضه بلیت بالاتر از نرخ مصوب در برخی مسیر های پروازی ابطال شده است، اظهار کرد: گرچه این تصمیم منجر به کاهش عرضه بلیت هواپیما در برخی مسیر های داخلی می شود، اما برای ساماندهی بازار مجبور به پذیرش تبعات این تصمیم شدیم.

وی ادامه داد: گزارش هایی که از طریق رسانه ها منتشر شد ناشی از چالش قیمت بلیت پرواز هواپیما و درصد افزایشی اعمال شده از سوی ستاد تنظیم بازار با آن چیزی که شرکت های هواپیمایی به فروش می رساندند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلاین گرانفروش اعلام شدند + اسامی

ایرلاین گرانفروش اعلام شدند + اسامی