مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-08بين الملل

رژیم صهیونیستی در حال بررسی به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر صحرای غربی است


به گفته برخی مسئولان، مشاور امنیت ملی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی به پایتخت مراکش سفر کرده که تل آویو در حال بررسی به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر منطقه مورد مناقشه صحرای غربی است.

- به گفته برخی مسئولان، مشاور امنیت ملی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی به پایتخت مراکش سفر کرده که تل آویو در حال بررسی به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر منطقه مورد مناقشه صحرای غربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک دیپلمات به خبرگزاری رویترز عربی گفت: موضعگیری اسراییل درباره صحرای غربی احتمالا موجب آغاز کامل روابط دیپلماتیک با رباط خواهد شد و هیات های دیپلماتیک اسراییل که در حال حاضر دفاتر ارتباطی هستند به سفارتخانه تبدیل خواهند شد و احتمال دارد در آینده یک توافقنامه تجارت آزاد میان دو طرف امضا شود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از هرگونه اظهارنظری در این خصوص خودداری کرد اما یک منبع در کابینه رژیم صهیونیستی گفت که شورای امنیت ملی این رژیم در حال بررسی موضوع است .

وزارت خارجه مراکش نیز بدون اشاره به جزییات، تنها اعلام کرد، تساهی هنگبی، رییس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه دیداری با ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش داشت.

رییس هیات دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در رباط نیز سه شنبه گفت، وزارت خارجه های اسراییل و مراکش در حال بررسی موضوع ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در حال بررسی به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر صحرای غربی است

رژیم صهیونیستی در حال بررسی به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر صحرای غربی است