مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:452023-05-29سياسي

لزوم آشنایی کودکان با هویت ایرانی اسلامی


فرماندار فومن بر لزوم آشنایی کودکان با هویت ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: نقش کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگی شهرستان فومن با اشاره به اینکه آشنایی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی اسلامی اهمیت دارد، اظهار کرد: نقش مجموعه های فرهنگی، به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهم و سازنده بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی فرهنگی اضافه کرد: امروز بیش از گذشته متکی به حوزه فرهنگ هستیم که در این زمینه باید برنامه ریزی صورت گیرد.

فکور ادامه داد: با توجه به اینکه باورهای ایرانی اسلامی نسل کودک، نوجوان و جوان آماج تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارد لذا نقش کانون در فرهنگ سازی اهمیت دارد.

فرماندار فومن ادامه داد: یافتن نقاط ضعف، سوء استفاده از فضای مجازی و بهره گیری از خلاء های فرهنگی، راهکار دشمنان برای نیل به اهداف محسوب می شود.

وی بر اهمیت هم گرایی و اقدام فرهنگی مبتنی بر برنامه محوری تاکید کرد و افزود: برگزاری شورای فرهنگی با حضور مسئولان استان و شهرستان، حرکتی در همین راستا است و تلاش داریم با افزایش مشارکت ها، شاهد ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی و پرورشی در شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آشنایی کودکان با هویت ایرانی اسلامی

لزوم آشنایی کودکان با هویت ایرانی اسلامی