مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-08اقتصادي

سرمایه گذاری 2300 میلیاردی بخش خصوصی در شیلات هرمزگان


در سال گذشته دو هزار و 323 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه شیلات استان اتفاق افتاد که 80 درصد آن در آبزی پروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان صبح امروز گفت: سال گذشته با 38 میلیارد تومان پولی که از سوی استانداری اختصاص یافت، اسکله چیرویه بندرلنگه راه اندازی شد که تنها مقداری از محوطه سازی و پشتیبانی آن باقی مانده است.

همچنین 59 میلیارد تومان نیز برای بندر صیادی رمچاه قشم اعتبار گذاشته شد که دو بازوی آن در حال احداث است و 120 میلیارد تومان برای لایروبی نیاز داریم.

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه سه مرکز جاسک، قشم و بندرلنگه با اعتبار مصوب 300 میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور بوده است، اظهار کرد: زمین این مراکز دریافت شده و تاکنون 24 میلیارد تومان نیز اختصاص یافته است، برای یک مرکز مشاور انتخاب شده و دو مرکز دیگر نیز در حال گرفتن مشاور است.

بارانی یادآورشد: 10 میلیارد تومان اعتبار برای یک هزار و 500 زیستگاه مصنوعی اختصاص یافت که 500 زیستگاه هم اکنون مستقر شده و یکهزار زیستگاه نیز ساخته و آماده رهاسازی است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه در سال گذشته دو هزار و 323 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه شیلات استان اتفاق افتاد، بیان کرد: 80 درصد این سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2300 میلیاردی بخش خصوصی در شیلات هرمزگان

سرمایه گذاری 2300 میلیاردی بخش خصوصی در شیلات هرمزگان