مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-31سياسي

لزوم گسترش همکاری بین جهاد دانشگاهی و شهرداری های سمنان


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان بر آمادگی این اداره کل برای گسترش همکاری ها با جهاد دانشگاهی استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، همت هادیان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان از جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی با سوابق درخشان نام برد و اظهار کرد: تأکیدات مداوم مقام معظم رهبری در مورد این نهاد انقلابی، خود گویای عملکرد موفق جهاد دانشگاهی است.

وی بر لزوم استفاده حداکثری شهرداری ها از ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی استان تأکید کرد و افزود: در همین ارتباط آمادگی داریم که نشستی با حضور مدیران جهاد دانشگاهی، شهرداران و مدیران شهری استان برگزار کنیم تا مدیران شهری استان، شناخت بهتری از ظرفیت های این نهاد انقلابی پیدا کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به در پیش بودن گردهمایی شهرداری های استان از رییس جهاد دانشگاهی استان دعوت کرد با حضور در این همایش، به تشریح توانمندی ها و معرفی و تبیین ظرفیت های جهاد دانشگاهی استان بپردازد.

هادیان با اشاره به تجربه بالای جهاد دانشگاهی در حوزه های آموزشی از آمادگی این دستگاه ستادی برای انعقاد تفاهم نامه در مورد آموزش های ضمن خدمت خبر داد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش همکاری بین جهاد دانشگاهی و شهرداری های سمنان

لزوم گسترش همکاری بین جهاد دانشگاهی و شهرداری های سمنان