مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-13سياسي

آقای علی آبادی! چه برنامه ای برای واردات خودرو دارید؟


وزیر پیشنهادی صمت می گوید موافق واردات خودرو است، اما سابقه وی نشان می دهد زمانی که سمتی داشته است، مانع واردات لوکوموتیو به کشور شده است.

- عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت می گوید موافق واردات خودرو است، اما سابقه وی نشان می دهد زمانی که سمتی داشته است، مانع واردات لوکوموتیو به کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 23 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی صمت، گفت: نمایندگان محترم! شما در حال تصمیم گیری برای وزارتخانه ای هستید که سرنوشت مردم را رقم می زند.

40 درصد تولید ناخالص داخلی، 33 درصد اشتغال کشور، 75 درصد صادرات غیرنفتی، واحدهای صنعتی نیمه کاره، ارز تأمین نشده، خودروهای لگن و بی کیفیت با برنامه هایی که از میدان انقلاب هم می توان آنها را پرینت گرفت و ارائه کرد، قابل حل نیست.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شما نمایندگانی هستید که برای هر رأی و نظری که می دهید باید به خداوند پاسخگو باشید.

وی خطاب به علی آبادی، گفت: شما خودرو را 8 برابر قیمت در خارج از نظم به ملت می فروشید.

در حال حاضر مصوب شده که 176 درصد سود بازرگانی از خودرو گرفته می شود و شما می گویید موافق واردات خودرو هستید اما سابقه شما نشان می دهد زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای علی آبادی! چه برنامه ای برای واردات خودرو دارید؟

آقای علی آبادی! چه برنامه ای برای واردات خودرو دارید؟