مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-30اقتصادي

67درصد مشترکین برق آذربایجان غربی کم مصرف هستند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 67درصد از مشترکین برق استان کم مصرف بوده و الگوی مصرف را رعایت می کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 67درصد از مشترکین برق استان کم مصرف بوده و الگوی مصرف را رعایت می کنند.

طاهر کیامهر 9 خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد، افزود: در سال گذشته در پیک بار مصرف از 700مگاوات به 1400مگاوات رسید با این وجود نسبت به مدت مشابه سال قبل خود کاهش مصرف را در زمان پیک مصرف شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث تولید برق شاخص ها مثبت است و میانگین قدرت تولید برق استان 1700مگاوات است، تصریح کرد: در بحث انتقال برق مشکلات داشته و وضعیت مناسبی نداریم اما با این وجود هیچ روستای بدون برق در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته اصلاح شبکه برق رسانی را شروع کردیم، اظهار کرد: تاکنون 1200کیلومتر از خطوط مسی به کابل خود نگه دار تبدیل شده و دراین حوره رتبه اول کشور را داریم.

کیامهر با تاکید به اینکه در سال گذشته 461میلیارد تومان برای تبدیل خطوط مسی در استان هزینه شد، خاطر نشان کرد: امسال در صورت تامین اعتبار 3هزار کیلومتر از خطوط مسی استان به کابل خود نگه دار تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67درصد مشترکین برق آذربایجان غربی کم مصرف هستند

67درصد مشترکین برق آذربایجان غربی کم مصرف هستند