مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 23:452023-05-30اقتصادي

دانشکده فنی و حرفه ای کنگان توسعه یابد


مشاور و مدیر کل حراست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: برای توسعه دانشکده فنی و حرفه ای کنگان از ظرفیت های استان بوشهر استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی اعتصا میان عصر سه شنبه در بازدید از دانشکده فنی و حرفه ای کنگان گفت: مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر در راستای توسعه دانشکده فنی و حرفه ای کنگان باید از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادها برای رفع مشکلات موجود کمک بگیرند تا دانشجویان آن دانشکده از مزایا آموزشی، فرهنگی و دانشجویی بهره مند شوند.

مشاور و مدیر کل حراست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افزود: استان بوشهر در جنوب با وجود صنایع نفت و گاز از پتانسیل بالایی برخوردار است و باید برای توسعه دانشکده فنی و حرفه ای کنگان از تمامی این ظرفیت ها استفاده شود.

وی گفت: آمایش منطقه جنوب استان بوشهر در راستای توسعه رشته ها و آموزش های مهارتی به منظور رفع نیاز و تأمین نیروی مورد نیاز صنایع موجود یک کار اساسی است.

مشاور و مدیر کل حراست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ضمن تاکید به داشتن برنامه عملیاتی برای آینده، اضافه کرد: مسئولیت سازی باید در فرهنگ مسئولان دانشکده های فنی و حرفه ای نهادینه و از مسئولان خواسته شود آورده برای تعالی دانشکده ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده فنی و حرفه ای کنگان توسعه یابد

دانشکده فنی و حرفه ای کنگان توسعه یابد