مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-14سياسي

برنامه ریزی برای انتقال 20 هزار زائر از مکه به مدینه با قطار


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد با هدف تسهیل سفر حجاج ایرانی قرار است بیست هزار زائر مدینه بعد با قطار به مدینه منتقل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی در مدینه تشکیل شد رییس ستاد مدینه با اعلام این خبر گفت: رییس ستاد عملیات مکه و مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت درعربستان در تلاش اند که ضمن هماهنگی با طرف های ذی ربط در کشور میزبان این اقدام برای نخستین باراجرایی شود.

جواد دانشیار افزود: همچنین در خصوص انجام 33 پرواز ترانزیت از طریق فرودگاه مدینه برای بازگشت زائران دو استان مازندران و یزد به کشورمان در روزهای نخست خروج زائران از عربستان برنامه ریزی شده است.

در این جلسه ، رییس سازمان حج و زیارت در گزارشی تعداد زائران ایرانی در سرزمین وحی را 59351 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود 67درصد زائران حج 1402 از طریق دو فرودگاه جده و مدینه به سرزمین وحی منتقل شده اند.

سید عباس حسینی به کاهش تاخیر پروازهای حج اشاره کرد وگفت: تمامی ظرفیت اسکان در مکه مکرمه تامین شده و هتل ها آماده استقبال از بقیه زائران ایرانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای انتقال 20 هزار زائر از مکه به مدینه با قطار

برنامه ریزی برای انتقال 20 هزار زائر از مکه به مدینه با قطار