مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-08سياسي

ضرورت تبدیل شهرستان میانه به مقصد گردشگری مسیر تبریز- تهران


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم تبدیل میانه از شهر گذری به مقصد گردشگری مسیر تبریز-تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عزت الله ضرغامی عصر روز پنجشنبه 18 خردادماه 1402 با حضور در شهرستان میانه از ظرفیت های تاریخی این شهرستان نظیر کاروانسرای جمال آباد، پل شهرچای، آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل و همچنین آرامگاه ریزعلی خواجوی بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه میانه در آینده ای نزدیک دارای یک اثر تاریخی جهانی خواهد بود، ادامه داد: کاروانسرای تاریخی جمال آباد از مهم ترین کاروانسراهای قرارگرفته در پرونده ثبت جهانی کاروانسراهای ایرانی است که پس از تصویب پر فهرست آثار جهانی قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: در این سفر با رییس بنیاد مسکن تعاملی داشتیم که در خصوص تسهیل روند ایجاد راه دسترسی به آثار تاریخی میانه خصوصاً کاروانسرای جمال آباد، پل شهر چای و همچنین پل دختر صحبت هایی انجام شد تا در اسرع وقت با تأمین اعتبار لازم اقدامات راه دسترسی انجام شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه با اشاره به اینکه میانه می بایست از شهری گذری به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: ظرفیت های تاریخی و گردشگری میانه کاملاً آشکار و از وضعیت خوبی برخوردارند، لذا می بایست با تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبدیل شهرستان میانه به مقصد گردشگری مسیر تبریز- تهران

ضرورت تبدیل شهرستان میانه به مقصد گردشگری مسیر تبریز- تهران