مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:402023-05-30سياسي

پاسخ مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز به مطالبات دانشجویان


مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز در تالار گفت وگوی این دانشگاه با موضوع «حل معضلات خوابگاهی دانشگاه»، به دغدغه دانشجویان پاسخ داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز در تالار گفت وگوی این دانشگاه با موضوع حل معضلات خوابگاهی دانشگاه ، به دغدغه دانشجویان پاسخ داد.

محمد شهری در این جلسه، خدمت به دانشجویان را وظیفه ی خود عنوان کرد و گفت: ما از تداوم برگزاری این جلسات به صورت تخصصی تر و با برنامه ریزی دقیق استقبال و در همین مکان به تمامی دانشجویان اعلام می کنیم که درب اتاق ما به روی همه ی دانشجویان باز بوده و از دانشجویان عزیز می خواهیم که با ما ارتباط نزدیکی داشته باشند.

وی ادامه داد: سریع ترین راه برای حل مشکلات حوزه ی دانشجویی این است که دانشجویان عزیز مشکلات خود را مستقیما به ما منتقل کنند و ما نیز در حد مقدورات و اختیارات خود این مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نماییم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان نیز گفت: شما می توانید از ظرفیت شورای صنفی دانشجویان نیز استفاده کرده و مشکلات و مطالبات خود را از طریق این شورا به مسئولین دانشگاه انتقال دهید.

شهری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: روال کاری ما در مدت زمانی که مدیریت امور دانشجویی را برعهده گرفته ایم این بوده که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز به مطالبات دانشجویان

پاسخ مدیر امور دانشجویی دانشگاه تبریز به مطالبات دانشجویان