مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:162023-06-19سياسي

آیت الله سید حسن عاملی: بخش های اردبیل قابلیت ارتقا به شهرستان را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی شب گذشته در دیدار با وزیر کشور بر تبدیل بخش های جعفرآباد، لاهرود، رضی و هشتجین به شهرستان تاکید کرد و افزود: بسیاری از بخش های استان اردبیل ظرفیت و قابلیت های لازم برای ارتقا به شهرستان را داشته و این موضوع در رونق و توسعه منطقه سهم بسزایی دارد.

وی در ادامه با انتقاد از شیوه تقسیم استانی ارزش افزوده گفت: وقتی بسیاری از کارخانه های بزرگ بواسطه اعتبار ملی ساخته شده است، شیوه تقسیم استانی ارزش افزوده باعث خواهد شد بسیاری از شهرداری های کوچک با کمبود منابع مالی مواجه در مقابل شهرداری های مناطق صنعتی با اعتبارات کلان اداره شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه سخنان خود به مسئله کمبود نان و مرغ و صف های مردمی که در این خصوص در سطح استان مشاهده می شود اشاره و از وزیر کشور خواست نسبت به این موضوع رسیدگی کند.

آیت الله عاملی با تاکید بر پرهیز از سفارشی سازی انتصابات استانداران و فرمانداران افزود: صدمه و آسیب اصلی از حضور افراد ناکارآمد در جایگاه های مهمی جمله استانداری و فرمانداری به مردم رسیده و در نهایت به استیضاح وزیر منجر می شود و از همین رو پرهیز از هرگونه باج دهی و انتصاب افراد بر حسب شایستگی سالاری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سید حسن عاملی: بخش های اردبیل قابلیت ارتقا به شهرستان را دارد

آیت الله سید حسن عاملی: بخش های اردبیل قابلیت ارتقا به شهرستان را دارد