مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-14بين الملل

برنامه های بن سلمان در پاریس


«محمد بن سلمان» ولی عهد سعودی در راس هیأتی عازم پاریس شده و قرار است با رییس جمهوری فرانسه درباره مسائل مختلف از جمله پرونده ریاست جمهوری لبنان رایزنی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی دولت عربستان سعودی امروز (چهارشنبه، 14ژوئن) اعلام کرد که محمد بن سلمان ، ولی عهد این کشور در یک سفر رسمی عازم فرانسه شده و طی آن با امانوئل ماکرون ، رییس جمهور این کشور دیدار خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری واس ، دربار سلطنتی عربستان سعودی در بیانیه ای اعلام کرد: بن سلمان در سفری رسمی با امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه دیدار خواهد کرد؛ او ریاست هیأت سعودی شرکت کننده در اجلاس سران کشورها برای یک پیمان مالی جهانی جدید را که در تاریخ 22 تا 23 ژوئن در پاریس برگزار خواهد شد، بر عهده دارد.

در این بیانیه آمده است: ولی عهد عربستان همچنین در مراسم رسمی پادشاهی سعودی به مناسبت کاندیداتوری ریاض برای میزبانی اکسپو 2030 که در 19 ژوئن در پاریس برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

این دومین بار است که بن سلمان در کمتر از یک سال گذشته، به پایتخت فرانسه سفر می کند؛ سفر قبلی او در 28 ژوییه سال گذشته صورت گرفت.

در حالی که امانوئل مکرون هم در اوایل دسامبر سال 2021 به عربستان سعودی سفر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بن سلمان در پاریس

برنامه های بن سلمان در پاریس