مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-16سياسي

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: در 4 دهه گذشته از آموزش و پرورش غفلت کردیم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اولویت کاری خود را آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در 4 دهه گذشته از آموزش و پرورش غفلت کردیم و جریان سکولار توانست بخشی از خواسته خود را در این نهاد پیاده سازی کند که نتیجه اش را به وضوح می توان در جامعه دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با مدیر جامعه الزهرا(س) و برخی از اعضای هیات امنا و مدیران این مجموعه علمی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا(س) تحول در خط مشی گذاری مسایل فرهنگی کشور و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسایل فرهنگی را از انتظارات حوزویان از شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد و گفت: جامعه الزهرا(س) نیز به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع انتظار دارد به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در شوراها و کمیسیون های شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشته باشد و بتواند به ویژه در مسایل مربوط به زنان و خانواده نقش خود را ایفا کند.

مدیر جامعه الزهرا(س) به استقلال این نهاد با توجه به تاکید حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار توجه نهادهای مختلف کشور به آن شد و گفت: جامعه الزهرا(س) گام هایی را برای ورود به مباحث مربوط به حوزه و حکمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: در 4 دهه گذشته از آموزش و پرورش غفلت کردیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: در 4 دهه گذشته از آموزش و پرورش غفلت کردیم