مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 22:502023-05-28دانش

برنامه ریزی برای افزایش سلامت جسم و روان دانشجویان


از زمانی که در سازمان دانشجویان مسؤولیت پذیرفته ام برنامه ریزی برای افزایش سلامت جسم و روان دانشجویان اولویت ما بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان طی مراسمی از دست اندرکاران و مسئولان برگزار کننده پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد؛ تشکر و قدردانی کرد.

داداش پور در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان گفت: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور پس از گذشت حدود سه سال از مجازی شدن دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، به عنوان اولین المپیاد بزرگ فرهنگی ورزشی در سطح کشور و در بخش دانشجویی برگزار شد.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه زیست سالم دانشجویی یکی از اولویت های اصلی سازمان امور دانشجویان است؛ ادامه داد: از زمانی که در سازمان دانشجویان مسئولیت پذیرفته ام برنامه ریزی برای افزایش سلامت جسم و روان دانشجویان اولویت ما بوده است به همین منظور حامی ورزش دانشجویان هستم و این مهم را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای جوانان بر خود فرض می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افزایش سلامت جسم و روان دانشجویان

برنامه ریزی برای افزایش سلامت جسم و روان دانشجویان