مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-06سياسي

تحقق شعار جهش تولید همزمان با اجرای برنامه تامین برق صنایع


رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: با تفاهم وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه مدیریت تقاضا به نحوی اجرا خواهد شد که کم ترین آسیب متوجه تولید کشور شده و در سال جهش تولید شاهد رشد این حوزه باشیم.

- رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: با تفاهم وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه مدیریت تقاضا به نحوی اجرا خواهد شد که کم ترین آسیب متوجه تولید کشور شده و در سال جهش تولید شاهد رشد این حوزه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی طاهری با اشاره به اینکه در کشور ما توسعه صنعت از توسعه انرژی جلوتر است، اظهار داشت: به دلیل عدم توسعه بخش انرژی در حوزه برق و گاز طی سال های دولت قبل هم اکنون ما با ناترازی انرژی دست و پنجه نرم می کنیم و این مسئله برای کشور خسارت بار است.

رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در تشریح راهکارهای حل این مشکل گفت: برای حل این مسئله دو راهکار پیش رو داریم، مسیر اول افزایش ظرفیت نیروگاهی است و مسیر دوم اجرای برنامه های مدیریت تقاضا به حساب می آید.

وی افزود: در یک سال و نیم گذشته آنچه ظرفیت در توسعه ظرفیت نیروگاهی بوده به میدان آمده و معادل کل دولت های یازدهم و دوازدهم نیروگاه ساخته شده است.

طاهری با اشاره به راهکارهای مدیریت تقاضا تأکید کرد: باید به نحوی برنامه مدیریت تقاضا پیاده شود تا کم ترین آسیب به تولید کشور وارد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار جهش تولید همزمان با اجرای برنامه تامین برق صنایع

تحقق شعار جهش تولید همزمان با اجرای برنامه تامین برق صنایع