مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-17اقتصادي

ساخت قطعه سوم چهارخطه بن به داران کلید خورد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی احداث قطعه سوم چهارخطه بن به داران به طول هفت کیلومتر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی گفت: عملیات اجرایی احداث قطعه سوم چهارخطه بن به داران به طول هفت کیلومتر آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه چهارخطه بن به داران دارای چهار قطعه است که تاکنون سه قطعه آن فعال شده است.

وی افزود: این محور 32 کیلومتر طول دارد که قطعه نخست آن کامل شده، قطعه دوم در مراحل پایانی قرار دارد و قطعه سوم نیز که از شیخ شبان تا روستای حیدری قرار دارد به تازگی آغاز شده است.

مقصودی اضافه کرد: کل این محور ارتباطی تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از آنجا که در ردیف ملی قرار دارد و از اعتبارات سفر رییس جمهور برخوردار است از نظر اعتباری با مشکل خاصی روبرو نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به دیگر طرح های فعال راهسازی استان نیز اشاره و اظهار کرد: بهسازی محور ارتباطی فرخشهر به خراجی به زودی آغاز می شود و مناقصات اجرای محور سورشجان به سودجان و یک قطعه از باباحیدر به چلگرد از جمله این طرح ها به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت قطعه سوم چهارخطه بن به داران کلید خورد

ساخت قطعه سوم چهارخطه بن به داران کلید خورد