مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-17سياسي

استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه هنر در پروژه های مبلمان شهری


آینده نگری در انجام پروژه های شهری باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و در اجرای طرح ها باید حداقل بازه زمانی 10 ساله را مدنظر قرار دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: : آینده نگری در انجام پروژه های شهری باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و در اجرای طرح ها باید حداقل بازه زمانی 10 ساله را مدنظر قرار دهند.

محمد کرمی امروز شنبه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار زاهدان با تاکید بر اینکه باید تغییرات اصلاحی در پروژه ها و کارها صورت بگیرد، اظهار داشت: با تغییر نگاه در انجام کارها باید به توانایی و مشارکت مردم در کارها به خصوص مسائل شهری توجه داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: باید مردم را برای مشارکت در کارها ترغیب کنیم.

وی با اشاره به مسائل آبی استان اذعان کرد: 55 حلقه چاه برای تامین آب شهر زاهدان در نظر گرفته شده، که عملیات بهره برداری از این چاه ها به سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه عمرانی شهرداری زاهدان تصریح کرد: اقداماتی که صورت گرفته با توجه به جمعیت شهر زاهدان که در حال رشد نیز می باشد، کافی نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مسئولان بدانند؛ کار نشدنی حتی در سخت ترین پروژه ها وجود ندارد، ولی باید اراده تان را قوی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه هنر در پروژه های مبلمان شهری

استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه هنر در پروژه های مبلمان شهری