مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:302023-05-31فرهنگي

برگزاری جشنواره بزرگ نقاشی کودک در بهبهان


جشنواره بزرگ نقاشی کودک سه تا 9 سال به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) در بهبهان در حال برگزاری است.

- ایسنا/خوزستان جشنواره بزرگ نقاشی کودک سه تا 9 سال به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) در بهبهان در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) جشنواره بزرگ نقاشی کودکان در رده سنی سه تا 9 سال تا 11 خرداد از ساعت 20 تا 22 در پارک هنرمندان بهبهان برگزار می شود.

از برنامه های در نظر گرفته شده برای کودکان در این شب ها می توان به اجرای عروسک های نمایشی در آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو، حضور آکادمی کوچیینگ جهت مشاوره مهارت زندگی کودکان و آموزش تکنیک نقاشی با گواش اشاره کرد و شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

در این جشنواره علی نصرت الله (دبیر جشنواره)، فروغ طباخی (مدیر کمیته جشنواره)، نسرین شفیعی قنواتی (مدیر اجرایی)، الهام طباخی (مشاوره و برنامه ریزی) و راضیه شناسایی (مدیر روابط عمومی) است.

این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، انجمن هنرهای تجسمی خوزستان دفتر بهبهان، روابط عمومی شهرداری بهبهان، شرکت بوم سفید، آکادمی کوچینگ، آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو، آموزشگاه هنرهای تجسمی خیال خلاق و آموزشگاه هنرهای تجسمی باران هنر به اجرا درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بزرگ نقاشی کودک در بهبهان

برگزاری جشنواره بزرگ نقاشی کودک در بهبهان