مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-04سياسي

امام خمینی(ره) به اراده مردم باور قلبی داشت


عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه اصفهان با اشاره به ویژگی های خاص و منحصر به فرد نهضت امام گفت: در این رابطه به موارد متعددی می توان اشاره کرد که مهم ترین آنها خودسازی رهبر و باور به اراده مردم بوده است.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه اصفهان با اشاره به ویژگی های خاص و منحصر به فرد نهضت امام گفت: در این رابطه به موارد متعددی می توان اشاره کرد که مهم ترین آنها خودسازی رهبر و باور به اراده مردم بوده است.

ابوالحسن فیاض انوش، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برای صحبت از اصول اندیشه افراد، بهترین کار توجه به پیام ها، سخنان و رفتار و کردار آنها است، اظهار کرد: براین اساس می توان به وصیتنامه امام(ره) به عنوان یک سند نگاه و از دل آن مهم ترین اصول اندیشه سیاسی ایشان را استخراج کرد، چرا که وصیتنامه هر فرد عصاره و چکیده تمام ذهنیت تفکر و عملکرد او در زندگی است.

وی افزود: بر همین اساس و آنطور که از وصیتنامه برمی آید، حضرت امام بیش از هرچیز به دو نکته در اندیشه سیاسی خود توجه دارند، ایمان به خدا و وحدت مردم که اگر حتی یکی از این دو مورد توجه قرار نگیرند به کُنه اندیشه امام(ره) نخواهیم رسید و در این دو بعد آنچه حضرت امام انجام دادند در تاریخ ملت ایران بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) به اراده مردم باور قلبی داشت

امام خمینی(ره) به اراده مردم باور قلبی داشت