مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-08سياسي

مشارکت مردم در حفظ و مدیریت بناهای تاریخی، سیاست وزارت میراث فرهنگی است


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مشارکت مردم در مرمت، حفظ و مدیریت بناهای تاریخی را سیاست مهم و محوری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مشارکت مردم در مرمت، حفظ و مدیریت بناهای تاریخی را سیاست مهم و محوری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و گفت: هتل بوتیک سرخه ای تبریز نمونه ای بسیار موفق و مطلوب از مشارکت مردم در مرمت، حفظ و مدیریت بناهای تاریخی با کاربری های جدید است.

سیدعزت الله ضرغامی روز پنجشنبه 18 خردادماه در حاشیه افتتاح هتل بوتیک سرخه ای تبریز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسانی که احساس می کنند که مواریث تاریخی از سوی وزارتخانه در حال هزینه شدن هستند، باید توجه کنند که در حال حاضر بناهای تاریخی ما به دلیل عدم رسیدگی و اعتبارات کافی و لازم در حال از بین رفتن هستند.

وی گفت: با اجرای سیاست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه واگذاری ها به بخش خصوصی، می توان از روند فرسودگی و از بین رفتن مواریث تاریخی جلوگیری کرد.

ضرغامی مشارکت مردم در مرمت، حفظ و مدیریت بناهای تاریخی را سیاست مهم و محوری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و ادامه داد: هتل بوتیک سرخه ای نمونه ای بسیار موفق و مطلوب از مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در حفظ و مدیریت بناهای تاریخی، سیاست وزارت میراث فرهنگی است

مشارکت مردم در حفظ و مدیریت بناهای تاریخی، سیاست وزارت میراث فرهنگی است