مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-21اقتصادي

200 نفر از عشایر گلستان متقاضی دریافت تسهیلات هستند


سرپرست اداره کل امور عشایر گلستان گفت: امسال حداقل 200 متقاضی از جامعه عشایری استان با هدف تقویت زنجیره تولید گوشت قرمز خواستار دریافت 200 میلیارد ریال تسهیلات پرواربندی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد پرتانی، در مراسم تجلیل از نمونه های عشایری استانی و ملی اظهار کرد: با توجه به اهمیت تقویت زنجیره تولید گوشت قرمز، سال گذشته 148 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به 200 نفر از عشایر استان پرداخت شد تا با کمترین مشکلات دام های خود را آماده ورود به بازار کنند.

وی افزود: گلستان جزو استان هایی است که بیشترین سهمیه از تسهیلات پرواربندی را به خود اختصاص داده و امسال هم پیگیر تأمین منابع اعتباری لازم برای پرداخت این تسهیلات به متقاضیان هستیم.

وی بیان کرد: جامعه عشایری استان گلستان هر آنچه که به عنوان درآمد دارند را در مسیر تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید هزینه می کنند و با وجود خشکسالی سال 1401، پنج هزار و 500 تولید محصولات دامی تولید کردند.

سرپرست اداره کل امور عشایری گلستان گفت: 6 نفر از عشایر استان در سی و هفتمین دوره شناسایی، انتخاب و معرفی برگزیدگان بخش کشاورزی سال های 1400 و 1401 به عنوان نمونه ملی و استانی شناخته شدند.

پرتانی افزود: جامعه عشایری با وجود اینکه 2 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهند اما نقش مهمی در تولید محصولات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نفر از عشایر گلستان متقاضی دریافت تسهیلات هستند

200 نفر از عشایر گلستان متقاضی دریافت تسهیلات هستند