مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-01سياسي

لزوم استفاده از فضای باز همکاری های اقتصادی با عمان


نماینده اسبق ایران در اوپک با بیان اینکه عمان مایل به توسعه ارتباطات اقتصادی و همکاری در بخش انرژی با ایران است، گفت: باید فرصت را مغتنم شمرد و همکاری های مشترک با این کشور را در حوزه های یاد شده و بخش های اقتصادی گسترش داد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان و هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان در بیانیه پایانی سفر رسمی و دو روزه وی به کشورمان با تأکید بر نقش سازنده بخش خصوصی دو کشور در توسعه افق های همکاری اقتصادی، نسبت به افزایش مستمر مبادلات تجاری و افزایش سرمایه گذاری های مشترک، ابراز خرسندی کردند.

دو طرف همچنین از امضای موافقتنامه ها و یادداشت های تفاهم در زمینه های اقتصادی، تجاری، ترانزیت، سرمایه گذاری، انرژی و فرهنگی استقبال و بر ضرورت فعال شدن توافقات موجود میان دو کشور و همکاری برای دستیابی به توافقات جدید در راستای خدمت به مصالح مشترک تأکید کردند.

محمدعلی خطیبی، نماینده اسبق ایران در اوپک درباره قراردادها و تفاهم نامه های امضا شده میان وزیران نفت ایران و عمان و توسعه همکاری های دوجانبه در بخش انرژی به راهبرد معاصر گفت: عمان مدت هاست مایل به توسعه میادین نفت و گاز و سرمایه گذاری در بخش انرژی و حوزه پتروشیمی و صادرات فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی با ایران است، به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فضای باز همکاری های اقتصادی با عمان

لزوم استفاده از فضای باز همکاری های اقتصادی با عمان