مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:552023-05-28سياسي

نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل راهی مرقد مطهر امام خمینی شد


نخستین کاروان پیاده مازندران با عنوان از حرم تا حرم شهرستان آمل برای شرکت در سی وچهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شد.

- برای شرکت در سی وچهارمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل راهی مرقد مطهر امام خمینی شد ایسنا/مازندران نخستین کاروان پیاده مازندران با عنوان از "حرم تا حرم" شهرستان آمل برای شرکت در سی وچهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شد.

اعضای این کاروان 75 نفره روز یکشنبه و پس از زیارت حرم امامزاده ابراهیم (ع) آمل با بدرقه رسمی مسئولان این شهرستان پیاده عازم تهران شدند.

این کاروان قرار است مسیر بیش از 200 کیلومتری آمل تا مرقد امام را در مدت هفت روز پیاده طی کند، تا در روز 14 خرداد در مراسم سالگرد امام راحل شرکت کنند.

مسئول کاروان پیاده شهرستان آمل گفت، هدف از این اقدام دوستداران امام امت، تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری است.

رضا حسین پور، حضور جوانان در کنار نسل های قدیمی در این کاروان چشمگیر خواند و گفت: به همراه کاروان پیاده روی آمل روایان انقلاب هم حضور دارند که در طول مسیر، برای اعضای کاروان برنامه های تبلیغی و دینی اجرا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل راهی مرقد مطهر امام خمینی شد

نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل راهی مرقد مطهر امام خمینی شد