مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-04پزشكي

قبل و بعد از ورزش چه غذایی بخوریم؟


بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، نمونه هایی از وعده های غذایی برای بعد از تمرین شامل اسموتی ریکاوری بعد از تمرین (یا اسموتی بعد از تمرین با شیر و میوه کم چرب)، - بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، نمونه هایی از وعده های غذایی برای بعد از تمرین شامل اسموتی ریکاوری بعد از تمرین (یا اسموتی بعد از تمرین با شیر و میوه کم چرب)، شیرشکلات کم چرب، ماست کم چرب با انواع توت ها، ساندویچ گوشت بوقلمون به همراه غلات کامل و سبزیجات است.

یکی از رایج ترین سوالات از متخصصان تغذیه ورزشی این است که قبل و بعد از ورزش چه غذایی بخورم؟ پاسخ به این سوال در برخی موارد به ورزشکار و فعالیت خاص او بستگی دارد، اما یک سری اصول کلی برای تغذیه قبل و بعد از ورزش وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینکه قبل و بعد از ورزش چه غذایی بخوریم به شرایط ورزشکار و فعالیت خاص او بستگی دارد اما، یک سری اصول کلی برای تغذیه قبل و بعد از ورزش وجود دارد.

یک نکته مهم این است که کربوهیدرات را نادیده نگیرید؛ کربوهیدرات مانند سوخت موتور است، هرچه شما سخت تر کار کنید به کربوهیدرات بیشتری نیاز دارید تا بتوانید ادامه دهید.

اینکه با چه فاصله ای  قبل از تمرین باید غذا بخوریم به عوامل گوناگونی بستگی دارد اما به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است در فرصت کمی قبل از تمرین غذا نخوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل و بعد از ورزش چه غذایی بخوریم؟

قبل و بعد از ورزش چه غذایی بخوریم؟