مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-10اقتصادي

پیش بینی جمع آوری 2 و نیم میلیارد تومان زکات در پارس آباد


رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد گفت: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 2 و نیم میلیارد تومان زکات در شهرستان پارس آباد جمع آوری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ظاهر وطن خواه بهدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری همایش زکات در آستانه فصل برداشت محصولات زراعی، تلاش کردیم تا کشاورزان و فعالان عرصه تولید محصولات زراعی را به اهمیت موضوع زکات به عنوان واجب شرعی آگاه کنیم.

وی افزود: قرار شد علاوه بر کشاورزان منطقه که برداشت محصول خود را نیز آغاز کرده اند، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز زکات خود را به کمیته امداد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات پرداخت کرده و در این حوزه مشارکتی جدی داشته باشند.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد گفت: در برخی از روستاها عملیات جمع آوری زکات کشاورزان آغاز شده و در روزهای آینده اولین محموله گندم به عنوان زکات پرداختی کشاورزان تحویل کمیته امداد پارس آباد خواهد شد.

وطن خواه بیان کرد: قرار است کشاورزان به محض دریافت مبالغ گندم عرضه شده، زکات آن را محاسبه کرده و به حساب کمیته امداد واریز کنند.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد گفت: سال گذشته بالغ بر دو میلیارد و 100 میلیون تومان زکات در شهرستان مرزی پارس آباد جمع آوری و تحویل کمیته امداد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جمع آوری 2 و نیم میلیارد تومان زکات در پارس آباد

پیش بینی جمع آوری 2 و نیم میلیارد تومان زکات در پارس آباد