مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 07:102023-06-10سياسي

خطری بیماران و کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) را تهدید نمی کند


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور کارشناسان سازمان انرژی اتمی در استان، گفت: خطری بیماران و کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه را تهدید نمی کند.

- کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور کارشناسان سازمان انرژی اتمی در استان، گفت: خطری بیماران و کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه را تهدید نمی کند.

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سرقت از بخش رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، اظهار کرد: افرادی که این سرقت را انجام داده اند در حقیقت یک جنایت را رقم زده اند زیرا می دانستند که وجود سرب ها در دیواره اتاق رادیوتراپی به چه علتی است.

وی افزود: پس از انتشار این خبر در رسانه ها سریعاً پیگیری موضوع از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و سازمان انرژی اتمی آغاز شد.

نماینده مردم کرمانشاه و نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با هماهنگی با سازمان انرژی اتمی سریعاً تیمی از کارشناسان این سازمان به همراه تجهیزات لازم برای بررسی موضوع در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه حضور یافتند.

مصری بیان کرد: پس از سه روز بررسی کارشناسان و پرتودهی با استفاده از تجهیزات ویژه مشخص شد میزان نشست اشعه از در محیط اطراف و داخل بخش رادیوتراپی بسیار ناچیز بوده که خوشبختانه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطری بیماران و کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) را تهدید نمی کند

خطری بیماران و کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) را تهدید نمی کند