مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 17:502023-06-15سياسي

برخی با سلیقه های شخصی به دنبال معاندسازی علیه نظام هستند


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی کاریشان این است که با رفتارها و برخوردهای سلیقه ای خود فدایی ها را به موافق، موافق را به مخالف و مخالف را به معاند تبدیل می کنند و ما باید این افراد را بشناسیم و به آنها مسئولیت ندهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: دوستان عزیز ما در فرماندهی انتظامی در قم به عنوان حرم اهل بیت(ع) و شهرهای مشابه قم ضمن وظایف، مأموریت ها و خدمات مشترکی که دارند خدمات ویژه ای هم بر اساس این مکان های مقدس دارند و این وزن و تنوع کارشان را بالا می برد و توقع ها و انتظارات هم به تبع آن بالا می رود.

وی با اشاره به اینکه ذکر خدا انسان را از آسیب ها حفظ می کند، گفت: خداوند در قرآن می فرماید اول شما من را یاد کنید تا من هم از شما یاد کنم بنابراین انسان وقتی متصل به خدا و ذکر خدا باشد شبیه حرزی که برای حفظ از آسیب ها می بندیم عمل می کند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: افرادی که در حوزه های مورد عنایت اهل بیت(ع) مشغول کار می شوند اگر متوجه و متوسل به حضرات معصومین باشند نتایجی که می گیرند مضاعف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با سلیقه های شخصی به دنبال معاندسازی علیه نظام هستند

برخی با سلیقه های شخصی به دنبال معاندسازی علیه نظام هستند