مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:152023-05-28سياسي

میرتاج الدینی: استیضاح وزرا سرعت قطار دولت را کُند می کند


یک عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: استیضاح هزینه سنگینی برای دولت به همراه دارد و سرعت حرکت قطار دولت را کند می کند؛ - یک عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: استیضاح هزینه سنگینی برای دولت به همراه دارد و سرعت حرکت قطار دولت را کند می کند؛ معتقد هستم در مقوله استیضاح باید به دنبال حل مشکل بود و اگر با مسئله ای حل نشدنی مواجه شدیم سپس به سمت استیضاح برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقوله استیضاح وزرا باید به دنبال حل مسئله و مشکل باشند؛ استیضاح موضوع بسیار مهمی است و باید به عنوان آخرین مرحله درمان مدنظر قرار گیرد و اگر مسیرهای دیگری برای حل مسئله به جای استیضاح وجود دارد باید به آن توجه داشت و از همان ابتدای کار سراغ استیضاح نرویم.

وی ادامه داد: باید روند طبیعی را پیش ببریم؛ همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع اشاره کردند و فرمودند یک وزیر از مجلس رای اعتماد گرفته و سه چهار ماه بعد همان وزیر استیضاح می شود، سه ماه استیضاح برای چیست؟ رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: استیضاح وزرا سرعت قطار دولت را کُند می کند

میرتاج الدینی: استیضاح وزرا سرعت قطار دولت را کُند می کند