مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-12اقتصادي

مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد


سیدعباس حسینی، فرماندار سابق آمل عنوان مدیر کل اقتصادی استانداری این استان منصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدعباس حسینی، فرماندار آمل شهرستانی که عنوان دار مهمترین شهرستان اقتصادی استان مازندران است به عنوان مدیرکل اقتصادی استانداری این استان منصوب شده است.

پیش از این و از اول تیر 1401، نادعلی کهنسال به عنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران فعالیت می کرد و از سوم خرداد امسال وی به عنوان مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران منصوب شد.

حسینی از 17 ماه قبل به عنوان فرماندار آمل فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد آیین تودیع وی از این سمت امروز دوشنبه برگزار شد ذات الله زارعی که در حال حاضر مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران است با حفظ این سمت به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معرفی شده است.

مازندران با 22 شهرستان، 39 شهرک و ناحیه صنعتی و 2 هزار و 300 واحد تولیدی دارد.

حدود 80 هزار نفر به صورت مستقیم در واحدهای تولیدی و صنعتی استان اشتغال دارند و از مجموع 2 هزار و 300 واحد صنعتی استان، 461 واحد در بخش ماشین آلات و فلزات اساسی، 139 واحد در بخش برق و الکترونیک، 115 واحد در بخش نساجی، 408 واحد در بخش محصولات شیمیایی، 216 واحد در بخش سلولزی، 530 واحد در بخش کانی غیرفلزی و 367 واحد صنعتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد

مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد