مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:302023-05-31سياسي

پیش بینی 200 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس و خبرگان در شهرستان رفسنجان


تعداد 200 شعبه اخذ رأی برای انتخابات اسفندماه امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

- ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: تعداد 200 شعبه اخذ رأی برای انتخابات اسفندماه امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

حسین رضایی امروز 10 خردادماه در شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: اسفندماه امسال رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم که چهار راهبرد اصلی شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات باید مد نظر همگان باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از ماه ها قبل دست به کار شده و قصد زیر سئوال بردن انتخابات را دارد، افزود: هر چه رقابت ها بیشتر باشد، مشارکت پای صندوق های رأی هم بیشتر و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هم نمایان تر می شود.

رضایی بیان کرد: رأی مردم حق الناس است و باید از آن ها صیانت شود لذا دستگاه های مرتبط مراقبت بیشتری داشته باشند تا حتی یک رأی هم باطل نشود.

در بحث انتخابات رسانه ها هم پای کار بیایند تا مشارکت مردمی پای صندوق های رأی بیشتر و سلامت و امنیت انتخابات هم حفظ شود.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش به کشاورزی شهرستان اشاره و اظهار کرد: امسال محصول مناسبی از باغ های رفسنجان به میزان 65


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 200 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس و خبرگان در شهرستان رفسنجان

پیش بینی 200 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس و خبرگان در شهرستان رفسنجان