مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-08سياسي

تقویت بن مایه های مذهبی و دینی جوانان در رعایت حجاب و عفاف تاثیرگذار است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تقویت بن مایه های مذهبی و دینی جوانان و معرفی و تبیین اسلام رحمانی به آنها در رعایت حجاب و عفاف اثرگذار است.

- محمد رعیت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن عسکری(ع) در موضوع حجاب اظهار کرد: در نیمه سال گذشته در استانداری گلستان در راستای مقوله حجاب و عفاف قرارگاه امام حسن عسکری(ع) تشکیل و وظایف استانی ادارات و نهادهای مختلف احصا شد.

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در راستای گسترش فرهنگ از مصوبات 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 98 عفاف و حجاب، اقدامات فرهنگی خود را سرعت بخشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مصوبات احصا شده برای معاونین روسای ستادی و واحدهای شهرستان ارسال و تاکید شد که اقدامات بیشتری در این راستا انجام شود و برای انجام این اقدامات، بودجه هایی به موسسات فرهنگی و هنری تخصیص پیدا کرد.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته ادامه داد: در این راستا هم قرارگاهی با ریاست سپاه نینوا تشکیل و اقدامات موثر با قوت بیشتر ادامه پیدا کرده و با تشکیل کارگروه های مختلف تلاش کردیم تا با اتخاذ تدابیر فرهنگی و مبتنی بر تبیین و تحلیل با این آسیب ها برخورد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بن مایه های مذهبی و دینی جوانان در رعایت حجاب و عفاف تاثیرگذار است

تقویت بن مایه های مذهبی و دینی جوانان در رعایت حجاب و عفاف تاثیرگذار است