مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-18سياسي

رانت و فساد خط قرمز ما است/ برخورد بدون اغماض با متخلفان


رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه رانت، تبعیض و فساد خط قرمز ما در دستگاه قضایی است از برخورد قاطع و بدون اقماض با متخلف در این رابطه در هر جایگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید شهواری امروز یکشنبه در دیدار با اعضای قرارگاه مردمی مبارزه با فساد لرستان ضمن اشاره به اینکه دغدغه مندی اعضای این ستاد در حوزه مفاسد خصوصاً مفاسد اقتصادی بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: گردآوری اطلاعات و مدارک در حوزه فساد خصوصاً فساد اقتصادی کاری ارزشمند است چه در قالب قرارگاه باشد و چه در قالب قرارگاه نباشد.

وی افزود: نتیجه ارائه اطلاعات بسیار مهم و ارزشمند است چرا که اگر در این زمینه اطلاعاتی داده شود، پیشگیری از فساد و برخورد با آن صورت خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری لرستان، گفت: ما در دادگستری از این اطلاعات استقبال می کنیم به شرط آن که اطلاعات خام نبوده و این اطلاعات قابل ارزیابی و مستند باشند و یا زمینه هایی را برای ما ایجاد کند که ما بتوانیم با پیگیری آنها را مستند کنیم.

حجت الاسلام شهواری، بیان داشت: اطلاعات واصل شده حتماً پیگیری و به مراجع ذیصلاح برای پیگیری، اقدام عاجل و به موقع ارجاع داده خواهند شد.

وی تاکید کرد: هرکسی در هر بخشی از استان فسادی را می بیند آن را به صورت مستند به دادگستری گزارش کند، ما در دادگستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت و فساد خط قرمز ما است/ برخورد بدون اغماض با متخلفان

رانت و فساد خط قرمز ما است/ برخورد بدون اغماض با متخلفان