مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-07سياسي

2 درصد دانش دنیا در ایران تولید می شود


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: کشورمان در گذشته در دنیا از لحاظ علمی جایگاه خاصی نداشت، قبل از انقلاب و در سال 56 تنها یک هزارم دانش دنیا را تولید می کردیم اما امروز این رقم به دو درصد رسیده و افتخار بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام مصطفی رستمی در آیین تکریم و معارفه رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی، اظهار کرد: کشورمان در گذشته در دنیا از لحاظ علمی جایگاه خاصی نداشت، قبل از انقلاب و در سال 56 تنها یک هزارم دانش دنیا را تولید میکردیم اما امروز این رقم به دو درصد رسیده و افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب 170 هزار دانشجو داشتیم افزود: در حال حاضر 4 میلیون نفر در دانشگاه های کشور به تحصیل مشغول هستند؛ امروز تمامی زیرساخت های برای کسانی که قصد تحصیل دارند فراهم است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور بیان کرد: وجود مقام معظم رهبری  مایه برکت و عزت ایران اسلامی است؛ با رهنمودهای ایشان امروز در حوزه های مختلف نظامی و علمی دستاوردهای بسیاری کسب کرده ایم که مایه افتخار است.

رستمی با بیان اینکه دانشگاه با بهره گیری از ظرفیت های علمی خود در کنار حوزه دفاعی قرار دارد و موفق شده افتخارات فراوانی در بخش علم و دانش کسب کند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 درصد دانش دنیا در ایران تولید می شود

2 درصد دانش دنیا در ایران تولید می شود