مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-08اجتماعي

16 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری مورد سنجش قرار گرفتند


رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون در مناطق 17گانه آموزشی چهارمحال و بختیاری حدود 17 هزار دانش آموز نوبت سنجش خود را ثبت کرده و بالغ بر 16 هزار دانش آموز مورد ارزیابی قرار گرفته اند و خوشبختانه این استان در سطح کشور جزو چهار استان .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون در مناطق 17گانه آموزشی چهارمحال و بختیاری حدود 17 هزار دانش آموز نوبت سنجش خود را ثبت کرده و بالغ بر 16 هزار دانش آموز مورد ارزیابی قرار گرفته اند و خوشبختانه این استان در سطح کشور جزو چهار استان برتر در اجرای برنامه سنجش نوآموزان انتخاب شده است.

عباس داوطلب در گفت وگو با ایسنا درخصوص سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: در سال جاری سنجش نوآموزان برخلاف سال های گذشته که از 17 خردادماه آغاز می شد و تا شهریورماه ادامه داشت از هفته سوم دی ماه آغاز شد یعنی این سنجش در طول سال تحصیلی انجام شد و تا پایان خردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای اجرای رویکرد تحول بخشی و چرخش های تحول آفرین زمان سنجش نوآموزان، متغیرهای سنجش و مراکز مجری سنجش تغییر کردند، سال های گذشته زمان انجام سنجش کلاس اولی های تابستان بود اما در سال جاری این اقدام در طول سال تحص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری مورد سنجش قرار گرفتند

16 هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری مورد سنجش قرار گرفتند