مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-07سياسي

تاکید رهبری بر «ایمان» و «امید» بر اساس شناخت فرصت ها و تهدیدها است


تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت «ایمان» و «امید»، چاره اندیشی یک رهبر الهی برای جامعه اسلامی و برخاسته از شناخت کامل ایشان از فرصت ها و تهدیدهای پیش رو است.

- تاکید رهبری بر ایمان و امید بر اساس شناخت فرصت ها و تهدیدها است دبیر شورای نگهبان گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت ایمان و امید ، چاره اندیشی یک رهبر الهی برای جامعه اسلامی و برخاسته از شناخت کامل ایشان از فرصت ها و تهدیدهای پیش رو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 17 خرداد 1402) این شورا از حضور باشکوه و مومنانه مردم در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تشکر کرد و بیان داشت: حضور آگاهانه مردم تجدید عهد با امام راحل و اعلام ایستادگی در راه روشنی است که ایشان پیش روی امت اسلام گذاشتند.

وی در این رابطه افزود: این حضور همچنین نشان می دهد که اقدامات دشمنان برای تحریف و تخریب شخصیت امام خمینی (ره) شکست خورده است و این وعده خداوند می باشد که مدافع اهل ایمان بوده و از مومنین دفاع می کند.

جنتی در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز گفت: تاکید ایشان بر تقویت ایمان و امید ، چاره اندیشی یک رهبر الهی برای جامعه اسلامی و برخاسته از شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رهبری بر «ایمان» و «امید» بر اساس شناخت فرصت ها و تهدیدها است

تاکید رهبری بر «ایمان» و «امید» بر اساس شناخت فرصت ها و تهدیدها است