مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-10اقتصادي

اطلاعی از ماشین برقی خیابان لیان بوشهر نیست


نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به بی اطلاعی از ماشین برقی که برای تردد شهروندان در خیابان لیان خریداری شده بود، گفت: وضعیت برخی مسائل در این شهر مبهم است و ضرورت دارد هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/بوشهر نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به بی اطلاعی از ماشین برقی که برای تردد شهروندان در خیابان لیان خریداری شده بود، گفت: وضعیت برخی مسائل در این شهر مبهم است و ضرورت دارد هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

مهرزاد آسایش شنبه 20 خرداد در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه با پول و سرمایه مردم تاسیساتی در سطح شهر احداث شده است، اظهار کرد: حفظ، نگهداری، تعمیرات و بهسازی تأسیسات شهری و حفظ زیر ساخت ها درواقع حفظ سرمایه های عمومی و حفظ سرمایه های ملی شهر است.

وی با شمردن برخی نواقص در تأسیسات شهری خاطرنشان کرد: خراب شدن نورپردازی زیر درخت های روبه روی شهرداری، خرابی آب نمای موزیکال روبه رو پارک مادر که 400 میلیون هزینه آن شده و قرار بود نمونه آن در پارک باغ بهزاد احداث شود، از جمله این مشکلات است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: استفاده نکردن از واتر اسکرین خریداری شده برای پارک های ساحلی، بی اطلاعی از ماشین برقی که برای تردد شهروندان در خیابان لیان خریداری شد، تعیین نشدن وضعیت پارکینگ خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعی از ماشین برقی خیابان لیان بوشهر نیست

اطلاعی از ماشین برقی خیابان لیان بوشهر نیست