مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-06اقتصادي

ارسال بیش از 2000 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل به تعزیرات


بر اساس آمار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیش از 2000 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شده است.

- بر اساس آمار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیش از 2000 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این آمار در سال 1401 بیش از 67 هزار مورد بازرسی از سوی بازرسان ادارات کل صمت استان ها از ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر انجام شده است.

از مجموع بازرسی های صورت گرفته، تعداد 2456 فقره پرونده تخلف در این دو بخش تشکیل شده که ارزش آن ها بیش از شش میلیارد تومان است.

از این تعداد میزان تخلفات مربوط به شرکت ها و موسسات حمل و نقل برون شهری کالا و مسافر بیش از یک میلیارد و 355 میلیون تومان و در بخش حمل و نقل درون شهری کالا و مسافر به میزان چهار میلیارد و 660 میلیون تومان است که برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ها ارسال شده است.

گفتنی است شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری یا انعکاس به تلفن 124 ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 2000 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل به تعزیرات

ارسال بیش از 2000 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل به تعزیرات