مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-03دانش

توسعه قم باید بر محور فناوری های علوم انسانی، گردشگری و دیجیتال متمرکز شود


فرماندار قم راهبرد توسعه قم باید بر محور افزایش استارتاپ ها و ارتقاء فناوری های حوزه علوم انسانی، گردشگری و فناوری های دیجیتال مانند هوش مصنوعی متمرکز باشد.

- ایسنا/قم فرماندار قم راهبرد توسعه قم باید بر محور افزایش استارتاپ ها و ارتقاء فناوری های حوزه علوم انسانی، گردشگری و فناوری های دیجیتال مانند هوش مصنوعی متمرکز باشد.

دکتر عباس ذاکریان امروز 13 خردادماه در بازدید از پارک علم و فناوری استان قم به جایگاه محوری سند آمایش استان در تبیین چشم انداز توسعه قم اشاره کرد و گفت: بر این اساس راهبرد توسعه قم باید بر محور افزایش استارتاپ ها و ارتقاء فناوری های حوزه علوم انسانی، گردشگری و فناوری های دیجیتال مانند هوش مصنوعی متمرکز باشد.

وی افزود: از این منظر، به جای مجموعه هایی مانند دامشهر که هیچ سنخیتی با بافت و ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ما ندارند، توسعه اقتصادی استان به سمت مشاغل دانش بنیان سمت و سو پیدا می کند که اگرچه ممکن است از حیث مقیاس کوچک تر باشند اما در عوض بازدهی بالا و خروجی های متنوع تری دارند.

فرماندار قم همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت گسترده از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: حمایت فقط مالی نیست و پارک علم و فناوری باید در کنار حمایت مالی، مشاوره های مختلفی در موضوعات حقوقی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه قم باید بر محور فناوری های علوم انسانی، گردشگری و دیجیتال متمرکز شود

توسعه قم باید بر محور فناوری های علوم انسانی، گردشگری و دیجیتال متمرکز شود