مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-10حوادث

آتش زدن 2 امامزاده در استان ایلام (+عکس)/ بازداشت چند نفر


دو امامزاده که آتش زده شدند بقعه متبرکه سید حبیب (ع) واقع در شهرستان دهلران بخش مرکزی در 28 کیلومتری جاده دهلران به آبدانان و بقعه متبرکه سید یوسف (ع) واقع در شهرستان دهلران بخش موسیان روستای سادات دال پری استان ایلام هستند.

- آتش زدن 2 امامزاده در استان ایلام (+عکس)/ بازداشت چند نفر دو امامزاده که آتش زده شدند بقعه متبرکه سید حبیب (ع) واقع در شهرستان دهلران بخش مرکزی در 28 کیلومتری جاده دهلران به آبدانان و بقعه متبرکه سید یوسف (ع) واقع در شهرستان دهلران بخش موسیان روستای سادات دال پری استان ایلام هستند.

  ایرنا نوشت: فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ظهر روز جمعه تصاویر از سوی برخی کاربران و زائران بقاع متبرکه امامزاده سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) که در فاصله 6 کیلومتری از هم قرار دارند، در فضای مجازی پخش شد که این تصاویر حکایت از سوختن ساختمان داخلی این دو بقعه متبرکه در مسیر جاده آبدانان به دهلران در استان ایلام داشت.

امام جمعه شهرستان دهلران، شامگاه روز جمعه در بازدید از ساختمان این 2 امامزاده در دهلران و آبدانان در این خصوص، اظهار کرد: این دو امامزاده در شهرستان های دهلران و آبدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن 2 امامزاده در استان ایلام (+عکس)/ بازداشت چند نفر

آتش زدن 2 امامزاده در استان ایلام (+عکس)/ بازداشت چند نفر